Úprava Ks Výrobek   Cena/ks Cena celkem
TIPNákupní košík je prázdný K úhradě celkem: 0,- Kč
Nakupní košík
OBJEDNAT

Poradna

  Komfortní doprava HDS 

HDS - Komfortní doprava do Vašeho domova

Systém HDS funguje jako specializovaná dopravní služba s mnoha nadstandardními službami. Už nemusíte mít obavy při nakupování zboží na internetu, HDS slouží pro včasné, bezpečné a pohodlné doručení objednaných elektrospotřebičů až za práh Vašeho domu nebo bytu.



Systém HDS vzniknul na základě Vás - uživatelů internetových obchodů a byl navržen tak, aby zákazník byl vždy informován o přesném termínu dodávky zboží, zůstal však pánem svého času a měl co nejméně starostí s manipulací se zbožím a vyřízením veškerých dokladů. Pro vaše maximální pohodlí je k dispozici také možnost platby kartou přímo u řidiče.


 HDS Komfort nabízí:

Informace o termínu doručení ve 2 hodinovém rozmezí
Po přijetí objednávky dopravy od Vašeho internetového obchodu Vám do 24 hod. zavolá operátor dopravního dispečinku HDS Komfort. Operátor s Vámi dohodne termín doručení zásilky v daný den a dohodne s Vámi také 2 hodinové časové rozmezí pro předání zboží. Samozřejmostí je , že Vám řidič 30 minut pře příjezdem zavolá a oznámí Vám přesný čas doručení.

Komfortní doručení až do domu nebo bytu
Objednané zboží Vám bude doručeno až do domu, bytu nebo kanceláře na Vámi určené místo bez Vaší pomoci. Nemusíte se tedy obávat, že zboží zůstane stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. To platí i v případech, kdy v domě není výtah nebo se zboží do výtahu nevejde . Maximálně však pro výnos do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku je taktéž nutné aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

Doručení zboží bez výpomoci zákazníka 2 pracovníky HDS Komfort
Objednané zboží Vám doručí řidič spolu se závozníkem. Výrobek umístí na Vámi určené místo ve Vašem domě či bytě bez další pomoci.


Předání výrobku, ne krabice
Další samozřejmostí je kompletní předání výrobku, ne zavřené a zabalené přepravní krabice či obalu. To znamená, že řidič přímo u Vás doma zásilku otevře a dodané zboží šetrně vybalí ke kontrole. Následně zboží porovná s dodacím listem. Vy si tak můžete zkontrolovat, zda se jedná o Vámi objednané zboží  např. v požadované barvě a zda nedošlo k záměně výrobku. Dále se můžete ujistit, že dodaný výrobek je kompletní, včetně příslušenství a nepoškozený. Následuje podpis „Předávacího protokolu“ o správnosti, kompletnosti a nepoškození výrobku.

Kompletní předání výrobku a potvrzení dokladů
Po rozbalení zásilky a následné kontrole kompletnosti jejího obsahu, Vám budou předány všechny potřebné doklady a záruční list. Ten Vám může řidič orazit hned na místě. Na místě také potvrdíte převzetí zboží a v hotovosti zaplatíte. Pokud jste si objednali zboží na splátky, řidič Vám po dohodě přiveze smlouvu příslušné splátkové společnosti, u které jste si možnost splácení objednali a vyřídí s Vámi vše potřebné k úspěšnému uzavření smlouvy.

Doručení po 17 hodině 
Ve všem vycházíme zákazníkovi vstříc, tedy i v termínu doručení zboží. Stačí si při objednávce zvolit některou z nabízených doplňkových služeb HDS a  naše operátorka s Vámi dohodne vyhovující čas doručení. Večerní závoz probíhá od 17 - 20 hod. Přesný termín dohodnete s operátorem. 

Sobotní závoz zboží
Služba sobotní závoz aktuálně platí pouze na území města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných naším Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod. Doručení probíhá od 8 - 16 hod. Přesný termín dohodnete s operátorem. 

Odvoz vysloužilého výrobku 
Pokud jste se rozhodli vyměnit starý výrobek za nový, nedělejte si starosti s jeho odvozem. Váš starý a vysloužilý spotřebič odvezeme a na jeho místo postavíme zboží nové. 

              Podmínky pro převzetí vysloužilého výrobku: 

    • Zpětně odebraný elektrospotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky, může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení.
    • Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin.
    • Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, takovéto elektrozařízení od Vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nakládáním s odpady.
    • Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a elektrické sítě.

V zákoně o odpadech § 37g písm. a) jsou stanoveny výjimky spotřebičů, které do zpětného odběru nepatří: např. bojlery, klimatizační jednotky, pokud jsou stálou, pevnou a nedílnou součástí staveb, akumulační kamna aj. 

Odvoz obalů
Po vybalení výrobku vás nenecháme v hromadě krabic. Veškeré kartony, obaly a výplně odvezeme z vašeho domu nebo bytu a vy se tak místo úklidu můžete v klidu věnovat spuštění nového spotřebiče.

    Zapůjčení náhradního výrobku
    Pokud objednáte zboží na www.eproton.cz, můžete si sami zvolit, zda si také přiobjednat službu "Zapůjčení náhradního výrobku". Výhoda této služba spočívá v tom , že v případě poruchy Vašeho spotřebiče a jeho následném odeslání do servisu, Vám zapůjčíme k užívání výrobek náhradní a to po celou dobu opravy Vašeho spotřebiče.

     

     

    sazby za přepravu komfortním doručením:


        - u objednávek v celkové hodnotě do 5999,- Kč doplatíte 399,- Kč

        - u objednávek v celkové hodnotě od 6000,- Kč doplatíte 299,- Kč

     

    doplňkové služby HDS:

    večerní doručení po 17-té hodině 

    + 199,- Kč

    sobotní závoz 

    +  299,- Kč*

     

    odvoz vysloužilého výrobku

          0,- Kč

    odvoz obalu  

    +  50,- Kč

     

    *Platí aktuálně pro území města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných našim Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod.


     HDS Pošta

    HDS Pošta je služba využívaná pro zasílání menších spotřebičů a elektroniky, maximálně do 30kg váhy. Zboží je doručováno formou obchodního balíku České pošty a největší výhodou této služby je skutečně profesionální ochranné balení každé zásilky. Spolu se zbožím je zasílán také potvrzený záruční list, takže zákazník není nucen záruční list odesílat k potvrzení.


     HDS Osobní odběr

    Někdo preferuje převzetí zboží „z ručky do ručky“, proto Vám nabízíme možnost osobního odběru objednaného zboží na několika místech v naší republice. Na těchto HDS výdejních místech si můžete zásilku v klidu převzít, vybalit, zkontrolovat nepoškozenost výrobku a nechat si potvrdit záruční list. Na nic a nikoho nečekejte a vyzvedněte si své zboží třeba po cestě z práce ...
    Aktuální seznam výdejní míst naleznete ZDE


    S HDS je vše jednoduché a jediné, co zákazník musí udělat, je objednat své zboží s volbou této služby. Cesta ke spokojenému zákazníkovi, který rád nakupuje na internetu, vede právě přes HDS.

     

    Ceník služeb HDS naleznete ZDE

     

    Více informací: www.doprava-domu.cz

     

    Pochvaly našich spokojených zákazníků

    21.10.2013

    Dobrý den,
    zboží z mé objednávky jsem obdržela v pořádku. Tímto bych chtěla ještě jednou moc poděkovat Vašim pracovníkům, za dodání zboží. Byli velice ochotní, rychlí a slušní. Vaše firma může být na tyto pracovníky právem hrdá. Přimlouvám se za případnou odměnu pro řidiče a jeho kolegu. S tak slušnými lidmi se moc nesetkávám. Ještě jednou moc děkuji.
    S pozdravem Dana Davidová


    17.05.2013

    Dobrý den, zásilka byla doručena v pořádku a s ochotou posádky jsem více jak spokojen. Děkuji a přeji hezký den!
    Zdenek Peschke, Trutnov


    Dobrý den, chtěla bych poděkovat za rychlé vyřízení a zároveň i za dopravu HDS, kdy oba mladíci byli velmi příjemní a velmi ochotně mi vynesli zboží do patra a pomohli i s rozbalením. Ráda budu obchod i dopravní službu doporučovat.
     Jana Knopová, Mimoň

     

    Vše proběhlo k naprosté spokojenosti. Děkujeme.
    I. Hammerová a B. Tesařová, Znojmo

     

    Objednávka byla v pořádku a včas doručena, rovněž ochota pana dopravce byla velmi vstřícná. Prosím vyřiďte mé poděkování jemu a všem, kteří mou objednávku připravovali a v pořádku doručili. Jsem velmi spokojena se službami, které mi byly poskytnuty. Děkuji, příště je s radostí opět využiji.

    Monika Laryszová Ostrava-Zábřeh

     

    Děkuji za kvalitní služby a mimořádně ochotný personál. S dodávkou mé objednáky jsem velmi spokojená, zejména díky milému a ochotnému řidiči a bezvadnému doručení.

    Děkuji Kubincová

     

    Vaši zaměstnanci mi doručili zahradní domek a já bych jim ještě jednou chtěla moc poděkovat, neb mi pomohli s velkým, 110 kilovým balíkem, který mi odnesli ne zrovna skvělou cestou až k domku. Ještě jednou moc děkuji a moooc kluky chválím, moc mi pomohli.

    Hana Havlíčková, Ústí nad Labem

     

    4.11. 2011
    DOBRÝ DEN,  děkuji za dopravu  a perfektní přístup Vašeho řidiče( pokud jsem správně přečetl na předávacím protokolu p. LENKER). Pračku dopravil do patra rozbalil a vše předal v pořádku.
    Jsem po operaci krční páteře a sám bych si s tím neporadil. Vaše služba je výborná.
    Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků.
     
    S pozdravem Rázl Josef 
     
     
    13.12. 2011
     
    Díky. zásilka v pořádku dodána. Vašeslužby jsou bez sebemenší chybičky.
    Příště se na Vás opět obrátím.
     
    Petr Kratochvíl
     
     
    22.1. 2012
    PODĚKOVÁNÍ: Chtěl bych poděkovat za perfektní a profesionální práci vašich dvou doručovatelů, kteří mi ve středu dne 18. 1. 2012 přivezli myčku nádobí. 30 minut před příjezdem mi zavolali, že ve 20:00 hodin budou na místě určení a skutečně, téměř na vteřinu přesně dorazili. Chovali se naprosto profesionálně, dokonce se ochotně nabídli, že pomohou s montáží a přemístěním starého spotřebiče na mnou určené místo, zeptali se jestli můžou ještě s nečím pomoci nebo zda nemám nějaké dotazy, poté se oba slušně rozloučili a když jsem jim při odchodu opakovaně nabízel tzv spokojné (každému 100,- Kč), tak se málem urazili a nic si nevzali. K napsání tohoto dopisu jsem se dostal až nyní, ale byl jsem natolik spokojený, že jsem vám musel napsat, protože jsem u konkurence zvyklý spíše na komplikace a neprofesionální jednání. Byl bych proto moc rád, aby jste těmto dvěma vašim pracovníkům osobně  poděkovali.

    S pozdravy se loučí - spokojený zákazník: Miroslav Potůček


    Uživatel: nepřihlášen


    Uživatelské jméno/e-mail:

    Heslo:

    ZAPOMENUTÉ HESLO

    NOVÁ REGISTRACE





    Zákaznické centrum

    E-mail:info@eproton.cz

    Telefon:+420 577 055 505
    Informace patička Certifikovaný obchod Apek Místa zpětného odběru baterií Splátky Cetelem Splátky Triangl Splátky HomeCredit
    Copyright © 2017 HP Tronic Zlín spol. s r.o.
    Nákupní košík:
    0 položek je prázdný  
    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace