Úprava Ks Výrobek   Cena/ks Cena celkem
TIPNákupní košík je prázdný K úhradě celkem: 0,- Kč
Nakupní košík
OBJEDNAT

Poradna

  Obchodní podmínky 

Obchodní podmínky


Více informací o zprostředkovateli úvěru najdete zde.


 

 1. Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eproton.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník v postavení spotřebitele). Provozovatelem internetového obchodu je společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., vedená u rejstříkového soudu v Brně, spisová značka C 13723, se sídlem Zlín, Prštné-Kútiky 637, IČO: 499 73 053. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek.



 2. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – je smlouva  kupní, smlouva o dílo, případně  jiné  smlouvy,  pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který je podnikatelem.

Kupující - spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
 
Kupující –podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání v souladu s § 420 Občanského zákoníku. Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím  - podnikatelem. Dále se pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem nepoužijí ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem (Díl 4 Občanského zákoníku), zejména potom ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku).  

Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

 

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Přílohou tohoto potvrzení je aktuální znění obchodních podmínek a reklamačního řádu prodávajícího ve formátu PDF. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím. 

Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována pouze za účelem jejího úspěšného splnění, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.


 

 3. Dodání zboží:

Objednané zboží doručujeme dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty nebo smluvní přepravní  službou. 

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 10 pracovních dnů. Ve výjimečných případech nebo pokud není zboží skladem může být dodací lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn. Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu) a návod na používání výrobku v českém jazyce. Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si  vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty. Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.


Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.

 

 

Způsoby dodání:

Poštou

přeprava poštou je možná pouze u zásilek do 30 kg a do hodnoty 50.000,- Kč nebo zásilek, které splňují podmínky přepravy České pošty.


     Balík Na poštu - odběr na Vámi zvolené poště

bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.

- u objednávky zboží účtujeme poštovné 125,- Kč


Česká pošta garantuje přepravu a uložení balíku na zvolenou poštu následující den po podání pro všechny Balíky Na poštu podané do 15 hodin. Balík si můžete  vyzvednout následující pracovní den již od 12. resp. 15. hodiny. Česká pošta Vám elektronicky oznámí příchod balíku již v den podání.

     Balík Do ruky - doručení na Vaši adresu

přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.


 - u objednávky zboží účtujeme poštovné 129,- Kč


Česká pošta garantuje doručení následující den po podání pro všechny Balíky Do ruky podané do 15 hodin. Balík je doručen až do vašeho bytu/kanceláře v běžných doručovacích hodinách pošty.Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá Česká pošta písemné upozornění a také Vám zašle SMS, e-mail o uložení zásilky.Ta je na poště uložena po dobu 7 dnů.


DPD Private – doručování balíků

přeprava DPD Private je možná pouze u zásilek do 30 kg a nebo zásilek, které splňují podmínky přepravy DPD.


 - u objednávky zboží účtujeme za dodání zásilky  129,- Kč


Zboží zaslané DPD Privat balíkem  Vám přepravní služba DPD dodá nejpozději následující pracovní den po dni podání a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou. Ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách, a to od 17 do 20 hodin. Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS a email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku). Na www.dpd.cz zjistíte předpokládaný čas doručení – stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu. V den doručení obdržíte SMS zprávu nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení, případně Vás kurýr bude informovat o změnách týkající se doručení zásilky. V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána emailem. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení. Doručenou zásilku můžete zaplatit kurýrovi na dobírku  v hotovosti nebo platební kartou. 

·  komfortní doručení HDS



   sazby za přepravu komfortním doručením:


    - u objednávek v celkové hodnotě do 5999,- Kč doplatíte 399,- Kč

    - u objednávek v celkové hodnotě od 6000,- Kč doplatíte 299,- Kč


·  doplňkové služby HDS

večerní doručení po 17-té hodině + 199,- Kč
sobotní závoz  +  299,- Kč*

odvoz vysloužilého výrobku      0,- Kč
odvoz obalu   +  50,- Kč

    *Platí aktuálně pro území města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných našim Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod.



   Zboží zaslané komfortním doručením HDS standardně dodáváme do 2 - 5 pracovních dnů ode dne předání zboží na přepravu.U komfortního doručení je možné domluvit zavezení zboží až domů naší dopravou, a to klidně i večer. Náš řidič   zboží rozbalí, abyste mohli zkontrolovat, zda je vše v pořádku, a zároveň Vám potvrdí záruční list. Více zde.



·  TOPTRANS doručení


   sazby za TOPTRANS doručením:

    - u objednávek v celkové hodnotě do 5999,- Kč doplatíte 399,- Kč

    - u objednávek v celkové hodnotě od 6000,- Kč doplatíte 299,- Kč

Zboží je doručováno přepravní službou Top-Trans a probíhá v pracovní dny od 8-18 hod. V případě zaslání objednávky do 14 hodiny, proběhne doručení zboží následující pracovní den. Podmínkou je, že veškeré objednané zboží musí být skladem a zvolená platební metoda je Hotově při převzetí.  V případě pozdějšího zaslání objednávky (po 14 hod ) proběhne doručení o den později. U TOPTRANS doručení není znám přesný hodinový termín doručení, pouze den. O termínu doručení budete informováni v den závozu. Dále neprobíhá kontrola výrobku rozbalením, ale jen kontrolou neporušenosti obalu.
U TOPTRANS doručení nelze přiobjednat doplňkové služby.


·  osobní odběr HDS

 - zboží je možno si vyzvednout nejdříve následující pracovní den po autorizaci objednávky operátorem zákaznického centra v odpoledních hodinách (po 12 hod), nebo kterýkoliv následující pracovní den v provozní době níže uvedené. O možnosti vyzvednutí zásilky - naskladnění na výdejní místo - budete informováni zasláním e-mailu a SMS.

Výdejní místa jsou Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží.     

  • HDS Týniště nad Orlicí - sklad HP TRONIC - pondělí - čtvrtek 8:00 - 18:00, pátek 8:00 - 16:00
  • HDS Zlín - Albert hypermarket (prodejna Euronics) - pondělí - pátek 9:00 - 18:00

Poplatek za dopravu do odběrného místa je 49 Kč, tento poplatek je povinen uhradit kupující.
(platí pro výdejní místa Praha, Brno, Ostrava, Zlín)




 4. Platební podmínky:


V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za sjednanou cenu dle platně uzavřené smlouvy. Pokud bude cena měněna, zákazník potvrdí, že změnu bere na vědomí a souhlasí s ní, a to stejným způsobem, jakým byl o této změně vyrozuměn.

Platební podmínka - základním způsobem provedení platby je platba v hotovosti při předání předmětu plnění, případně též možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. V případě, že zákazník zvolí platbu předem, prodávající vyčká s odesláním zboží až do splnění povinnosti zákazníka provést platbu. Provedením platby se rozumí připsání celé částky dle smlouvy na účet prodávajícího.

 

Všechny ceny jsou konečné, uváděny včetně DPH a příspěvků na likvidaci historického elektroodpadu, resp. dalších poplatků, které je spotřebitel povinen za zboží zaplatit. Spotřebitel má možnost před provedením objednávky seznámit se skutečností po jakou dobu zůstává cena v platnosti a to prostřednictvím e-mailu zaslaným na adresu info@eproton.cz, případně telefonicky na tel. 577 055 505.

Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a dodacím listem. Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.

Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Nabídka zboží vystaveného na www.eproton.cz (včetně akčního zboží, výprodeje a letákových akcí) platí do vyprodání zásob či ztráty schopnosti prodávajícího plnit, přičemž počet akčních kusů je v nabídce vždy uveden, případně po určenou dobu. Cena je platná v době objednání.


 Způsoby plateb:

  • platba v hotovosti - při převzetí zboží.
  • platba na dobírku - při zasílání obchodním balíkem České pošty.
  • platba převodem - Zboží lze zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet. Po dokončení objednávky Vám zobrazíme podklady pro provedení platby (číslo účtu, částku a variabilní symbol - číslo vaší objednávky ). Zboží Vám bude expedováno po připsání platby na náš účet.
  • online splátky Triangl - Platba pomocí on-line internetového spotřebitelského úvěru Triangl. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky Českého Trianglu a.s., kde vyplníte žádost o internetový spotřebitelský úvěr. Typ úvěru si vyberete během on-line uzavírání smlouvy. Smlouvu podepíšete při převzetí zboží.
  •   online splátky Cetelem - Platba pomocí on-line internetového spotřebitelského úvěru Cetelem. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky Cetelem ČR a.s., kde vyplníte žádost o internetový spotřebitelský úvěr. Typ úvěru si vyberete během on-line uzavírání smlouvy. Smlouvy podepíšete a odešlete společně s kopií dokladů na naši adresu. Zboží Vám dopravíme ihned po jejich obdržení.
  •   online splátky Home Credit - Platba pomocí on-line internetového spotřebitelského úvěru Home Credit. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky Home Credit a.s., kde vyplníte žádost o internetový spotřebitelský úvěr. Typ úvěru si vyberete během on-line uzavírání smlouvy. Smlouvy podepíšete a odešlete společně s kopií dokladů na adresu společnosti Home Credit a.s.. Zboží Vám dopravíme ihned po jejich obdržení. 
  • platba platebními kartami VISA, VISA elektron, Maestro, Mastercard - využíváme 3D-Secure řešení

Více informací o zprostředkovateli úvěru najdete zde.

 

Na základě volby kupujícího prodávající dodá zboží na místo a způsobem, který kupující určí v objednávce. Kupující je povinen si takto dodané zboží převzít.

Storno objednávky ze strany kupujícího
–  kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Na infolince 577 055 505 a nebo mailem info@eproton.cz.

Prodávající potvrzuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, na něž se vztahuje zák. č. 22/1997 Sb. ve smyslu nařízení vlády č. 173/1997, 179/2001, 17/2003 a 616/2006, jsou v souladu s těmito nařízeními. Prodávající prohlašuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, které přicházejí do styku s potravinami, vyhovují zákonu č. 258/2000 Sb., a vyhláškám MZ ČR 38/2001 Sb., a 186/2003 Sb, a dále pak Nařízení Evropského parlamentu a Rady ES 1935/2004. U zboží spadajícího do působnosti novely zákona o odpadech č. 185/2001 Sb., je součástí celkové fakturované ceny recyklační poplatek. U zboží, kde není recyklační poplatek uveden a vyčíslen odděleně, je již součástí nákupní ceny.

EET (elektronické evidence tržeb)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Právo odstoupení od smlouvy

 5. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem 

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14.den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. 
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.

  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení ZDE
    Odešlete prosím mailem na odstoupeni@eproton.cz a následně přibalte ke zboží.
  • zboží doručte zpět na vlastní náklady na sklad HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eProton.cz - ODSTOUPENÍ od KS, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy
  • zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
  • Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
  • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.


 Spotřebitel nemůže odstoupit od smluv

Kupující není dále oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel npřed uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující uhradil objednávku prostřednictvím online platební metody (platební karta online nebo PayU) a dojde ke zrušení objednávky nebo odstoupení od kupní smlouvy, vyhrazuje si prodávající právo poukázat finanční prostředky zákazníkovi zpět stejným způsobem na stejné číslo účtu, ze kterého byla platba hrazena.

 

 6. Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, resp. není možné dodat prodávajícímu zboží od dodavatele prodávajícího za původně udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř; o jednu cifru nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné chyby v informaci podané operátorem zákaznického centra. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.

Výše uvedená ustanovení se analogicky použijí i pro zrušení (stornování) objednávky.


 7. Práva z vadného plnění a záruka


Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.


Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Není-li kupující spotřebitel, a je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vystavit potvrzení v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.



 8. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění

Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě, na jeho obalu či reklamě stanovena delší. Pokud je tímto způsobem poskytována záruka delší než 24 měsíců, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po uplynutí doby 24 měsíců po převzetí zboží ustanovení Občanského zákoníku o záruce za jakost. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. 

Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:

  • právo na bezplatnou opravu zboží
  • právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat.
  • Právo na odstoupení od smlouvy  - lze využít tehdy, není-li možné věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat
  • Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.

Záruční doba a práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající ze záruky za jakost dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.

 

 9. Reklamace (Práva z vadného plnění)

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím písemně nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající  vydá spotřebiteli potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. 
 V případě vady věci tedy může kupující uplatnit právo na opravu u   autorizovaných středisek určených provádět záruční opravy, popřípadě zaslat na naše reklamační oddělení: HP TRONIC Zlín spol. s r.o., internetový obchod eProton, Reklamační oddělení, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21  Týniště nad Orlicí. Pro podrobnější informace se můžete obrátit přímo na naše zákaznické centrum. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu vadu zboží bez zbytečného odkladu poté, co se projeví.

Seznam servisních středisek najdete v záručním listu nebo na samostatné příloze u záručního listu.

Reklamace zboží - se v případě, že kupujícím je spotřebitel, řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.

Pokud budete mít dotaz ohledně stavu Vaší reklamace, obraťte se na infolinku 577 055 505 nebo zašlete dotaz na email: reklamace@eproton.cz.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.  

V případě reklamace notebooků, mobilních telefonů, tabletů, paměťových zařízení či jiných počítačových systémů nebo zařízení pro ukládání dat nenese prodávající odpovědnost za obsah a data uložená na takovém uložišti a taktéž nenese odpovědnost za ztrátu, poškození nebo zneužití dat. V případě reklamace neprovádí prodávající zálohování dat nebo obnovu dat. Kupujícímu se doporučuje provádět pravidelné systematické zálohování dat na jiné uložiště. Kupující bere na vědomí, že v případě, kdy je reklamace řešena výměnou zboží za nové, původní zboží se nevrací.

 10. Ochrana osobních dat

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. jako provozovatel internetového obchodu www.eproton.cz  je registrovaným správcem osobních údajů (číslo registrace u ÚOOÚ je 00004855) a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Tento internetový obchod je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Tím se zavazuje k dodržování všech pravidel, které APEK stanovuje. Jedním z nich je i dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Námi zpravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.

Pokud nakupujete jako fyzická osoba, požadujeme při registraci uvést následující údaje:

o Jméno a příjmení
o Adresu pro fakturaci a dodání zboží
o Telefonické spojení
o Elektronickou adresu (e-mail)


Pokud nakupujete jako právnická osoba, požadujeme při registraci uvést následující údaje:

o Název společnosti (obchodní firma)
o Adresu pro fakturaci a dodání zboží
o IČO, DIČ
o Telefonické spojení
o Elektronickou adresu (e-mail)

Ve výše uvedeném rozsahu budou zpracovány Vaše osobní údaje.

Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem Vaší identifikace jako kupujícího, k realizaci a provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.

Nákupem v internetovém obchodě www.eproton.cz dáváte souhlas s tím, že Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. může předávat osobní údaje svých zákazníků za účelem rozesílání obchodních sdělení, řádné přepravy zboží, poskytování spotřebitelského úvěru a obdobného účelu třetím osobám, a to poskytovatelům služeb rozesílky obchodních sděleních, služeb zákaznické podpory, dopravcům, splátkovým společnostem a pojišťovnám. Jinak ze strany společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. nedochází k prodávání či pronajímání osobních údajů ve prospěch třetí strany.

Nákupem v tomto internetovém obchodě souhlasíte se:

- zpracováním a shromažďováním Vašich osobních údajů společností HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. k marketingovým účelům. Tento svůj souhlas může Kupující kdykoli bezplatně odvolat (požádat o odstranění některých svých údajů, případně úplné odstranění všech svých údajů z databáze správce), a to na e-mailu: info@eproton.cz

- zasíláním obchodní nabídky na Vaši emailovou adresu, případně poštovní adresu či formou SMS zpráv. Odhlášení z odebírání obchodních sdělení je možné na e-mailu: info@eproton.cz nebo požadavkem na zákaznické lince internetového obchodu 577 055 505.

Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. o vysvětlení a odstranění závadného stavu, a to vše bezplatně na e-mailové adrese info@eproton.cz. O následném postupu bude kupující informován e-mailovou zprávou.

Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Kupující souhlasí, že soubory cookies mohou být předávány třetím osobám za marketingovými účely.


Zasílání obchodních sdělení formou emailu

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení. Dále potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a že s nimi souhlasíte.

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zasíláním obchodních sdělení na Vaši e-mailovou adresu.

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy, berete na vědomí, že můžete kdykoli bezplatně odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení. Odhlásit se z odběru novinek (obchodních sdělení) můžete provést sami a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního emailu nebo nám napište email na: info@eproton.cz s žádostí o vyřazení.
Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas s tím, že správce osobních údajů může osobní údaje předat třetím subjektům za účelem rozesílání obchodních sdělení. Těmito subjekty jsou výhradně poskytovatelé služeb rozesílky obchodních sdělení.

  11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20dc a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s  návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy

 12. Spotřebitelské akce

V případě, že se kupující účastní spotřebitelské akce, ať již samotným nákupem, ke kterému dostává dárek či další produkt za zvýhodněnou cenu, souhlasí s podmínkami této akce, které jsou vždy viditelným způsobem prezentovány v internetovém obchodě prodávajícího. Kupující dále výslovně souhlasí s tím, že v případě, že není plně svéprávný, zanikne mu nárok na vydání dárku či dalšího produktu za zvýhodněnou cenu (tedy nebude uzavřena kupní smlouva ohledně dalšího zvýhodněného produktu), jestliže je takovým dárkem či dalším produktem za zvýhodněnou cenu alkoholický nápoj, tabákový výrobek a jiný obdobný výrobek, popř. výrobek nebo produkt, který není vhodný pro osoby mladíš 18 let.

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpis.


Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 4.10.2016.

aktuální obchodní podmínky  (.pdf)


 

Předchozí obchodní podmínky:

původní obchodní podmínky (platné do 20. 2. 2017)

původní obchodní podmínky (platné do 3.10.2016)

původní obchodní podmínky (platné do 30.01.2015)

původní obchodní podmínky (platné do 29.09.2014)

původní obchodní podmínky (platné do 14.05.2014)

původní obchodní podmínky (platné do 31.12.2013)

původní obchodní podmínky (platné do 12.04.2012)

původní obchodní podmínky (platné do 11.11.2010)

původní obchodní podmínky (platné do 1.8.2009)

původní obchodní podmínky (platné do 14.2.2009)

původní obchodní podmínky (platné do 14.7.2008)


Uživatel: nepřihlášen


Uživatelské jméno/e-mail:

Heslo:

ZAPOMENUTÉ HESLO

NOVÁ REGISTRACE





Zákaznické centrum

E-mail:info@eproton.cz

Telefon:+420 577 055 505
Informace patička Certifikovaný obchod Apek Místa zpětného odběru baterií Splátky Cetelem Splátky Triangl Splátky HomeCredit
Copyright © 2017 HP Tronic Zlín spol. s r.o.
Nákupní košík:
0 položek je prázdný  
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace